JobbJobb & lite nöje

Jag har börjat jobba lite extra på Holmgrens och i fredags fick jag hoppa in lite på König. Kul att ha något att gå till några dagar i veckan, man uppskattar verkligen att vara ledig mycket mer! Det tar på krafterna, mest psykiskt, att lära sig massa nya saker, nya rutiner och ställen. Min hjärna går på högvarv och ändå kan jag inte somna när jag kryper ner i sängen. Samtidigt är jag jätteglad att jag fått chansen att jobba där, så när de väl ringer kan jag ju bara inte tacka nej (fast att jag planerat upp hela dagen...). Så jobb i både torsdags och fredags, jippi!

På fredagskvällen kom min kära vän från Växjö hem till Kalmar och åt middag med familjen hemma hos oss. Det är så härligt att bara få tid att prata! Lördagen sedan blev det lite brunch på Hamngatan och efter det till Hagaborg för Baif's avgörande match, för vann dom skulle de gå upp i division 3. Det var härligt att se, så många som var och kollade och killarna som gjorde ett jättebra jobb. Bäst på plan var ju självklart min älskling(stolt flickvän haha).Efteråt blev det firande av segern med 3-0. Åter igen, är härligt att se allas engagemang och stolthet över denna klubb och killarna. Glad att jag fick vara med och uppleva denna speciella dag för alla tappra själar!

Mycket som händer, mycket att ta in. Men jag mår bra, mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0