Kladdkakans Dag

Det är kanelbullens dag och ändå väljer jag en chokladboll till kaffet... jaja! En härlig och lång fikastund med Linda blev det i alla fall och en mycket efterlängtat sådan! Gick till Holmgrens och jag säger bara det, jobbar jag inte där så fikar jag där. Men påtal om kanelbullens dag så upplyste Linda mig om kladdkakans dag, hur har vi kunnat missa den!? Varken jag eller Linda vet vilket datum, men det ska vi nog allt ta reda på! Vi började med en gång planera kladdkakans dag. Visst vore det kul med kladdkaks-knyt-kalas? Då alla måste göra en speciell kladdkaka och sedan smakar man alla olika sorters kladdkakssorter? En rolig idé tycker jag. För övrigt idag har det blivit fix och trix hemma och sedan fick jag erbjudande om att jobba i morgon. Två dagars jobb denna vecka med andra ord, det gillar vi! Nu ska jag klippa och klistra med mitt bal- och studentalbum, legat och väntat alldeles för länge!
Tyckte detta fotot var så fint så bestämde mig för att ha det på skrivbordet.
Älsklingen kommer hem ikväll<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Innan jag åker så ska vi ha haft kladdkakans dag! bara för att du ska ta tag med balbilderna så ska jag ta tag i att fixa och trixa med alla mina miljoner bilder:) gillar våra fikaträffar mycket! :)

2011-10-04 @ 19:35:54
URL: http://malmlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0