Sminktips

Nu när man har lite mer tid hemma har man tid för sånt man så gärna ville göra under skoltiden, men som man inte hann. Satt en dag och bara kollade bloggar under säkert 1-2 timmar! Läsandet gav resultat och genom en bloggtjej hittade jag en annan tjej som är grym på sminkning! Därför tänkte jag att ni som inte har tid för läs-leta efter bra bloggar skulle få detta tips av mig, men främst tips av Helen Torsgården.

Får massa inspiration av henne och vill bara ställa mig och sminka mig själv hela dagen när jag kollat på allt snygg och bra tips hon ger! Hon har tidigare haft en blogg på blogg.se, men nu på VeckoRevyn blogg. Klicka på länkarna och kolla vad du tycker.

En sminkning från förra hösten jag gjorde.


SAKNAR MITT RÖDA HÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0