Rullar på...

Listor och tusen saker i huvudet, ja det är jag i min värld just nu. Tar en dag i taget och fast att jag är arbetslös lyckas dagarna rulla på med nya checklist's, om inte på papper så i mitt huvud. Söka jobb att spendera närmaste tiden med, kolla upp inför vintersäsongen (Österrike, Kanada, Franska Alperna, svenska fjällen ja you name it!) och sedan kommer det tredje, kolla utbildningar inför nästa höst. Ska det börjas i tid så ska det! Jag är och kommer alltid vara en planeringskalender. Emellan allt fix och trix med mina framtidsplaner är jag hemmafru och lär mig laga mat, bakar, städar (som jag som vanligt inte kan hålla mig ifrån) och börjar mina renoveringsprojekt. Mitt, Sofias och Josefines rum är de senaste omgjorda rummen och nu har det kommit till Celines tur. På torsdag får det bli att ställa sig i målarburken får då ska det målas!

Inget jobb, ingen skola och ändå rullar det på ändå!

En av de finaste trädgårdarna jag sett!
Luxemburg jardin i Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0