Skogsautoban

Stavas autoban så? Sak samma! I alla fall har jag nu varit ute och motionerat på skogsautoban dvs skogsspåret på Stensö. Härligt att se så många människor vara ute och röra på sig, själv önskar jag att jag gjorde det lite oftare... Det var INTE skönt, men efter 3-4 runder till så kanske jag kan skriva "varit ute en sväng och sprungit, SÅ skönt!", men inte än.

Måste bara berätta att när jag skulle gå hem från stan idag (har ingen cykel eftersom jag lånat ut den till kära syster Sofia) och när jag ska korsa larmgatan så kör mamma förbi. Jag gick en väg som jag inte brukar och mamma fick för sig att ta bilen en sväng runt stan och exakt samtidigt korsar vi samma kryss. Är inte det läskigt? Dessutom ser vi varandra också och mamma stannar så jag kan hoppa in. Vad är oddsen för detta? Tur? Ödet? Sjätte sinne? Kalla det var du vill, men jag var en lycklig tjej som slapp gå hem och orkade då en joggingrunda i skogen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0