Återträff

Har haft en helg + måndag som kan sammanfattas som en återträff. Saker som jag gjort, träffat och känt för ett ganska bra tag sen, har under denna helgen kommit tillbaka.

Jag jobbade extra både lördag och söndag med servering, som kändes väldigt längesen. Det var i sommras, med undantag av någon firmafest, jag jobbade inom restaurang sist. Min bakar-lust har kommit tillbaka och det har börjat klia i fingrarna att skapa något sött, gott och fint. De blev både chokladbollar och kladdkaka X2, var nämligen en visst person som tjatade hela morgonen om att han bara skulle äta kladdkaka. Snäll som jag var gjorde jag en till för hans skull. Förhoppningsvis kan han spara den i två dagar, men det är inte särkillt troligt... Igår fick jag också äntligen träffa min Elin som komit hem från st Anton. Det blev tre-rätters middag och mycket prat med mina två underbara vänner, tänkt vad det kan liva upp en vanligt, enkel måndag. I allmänhet känns allt dessutom väldigt bra och ute ja, där leker vädret som det vill.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0