Biiiiilar

Det har blivit bilköring i tre dagar nu för i helgen ska Liljas i Kalmar ha evenemang, så letar du ny bil? Åk dit! Jag har kört alla möjliga modeller och min slutsats är att jag älskar volvo. XC60:n, som jag körde, och jag har skapat ett speciellt band som är svårt att beskriva. Det är härligt när man kan jobba och ha kul samtidigt, dessutom lär man sig bli en bättre bilförare.

Under mina turer har jag också hunnit tänka mycket och studera bilarna i trafiken. För det första så har vi i Sverige överlag väldigt bra bilar. För det andra så kör jag mycket bättre om jag har en klubba i munnen samtidigt, haha. En annan sak som jag tänkt väldigt länge men aldrig sagt, är att Saab-bilarna ser ut som krokodiler. Jag vet inte vart jag har fått det ifrån, men jag har alltid tänkt på dom som "krokodil-bilarna". Så var ju tvungen att omvandla mina volvisar till ett djur också. Känlsan sa mig att de är elefanter, mitt favorit gosegjur under min uppväxt har alltid varit elefat. Det är känslan av lugn, harmonisk, stor men ändå för snäll för att sticka ut för mycket, men om det skulle behövas är starkare och farligare än man tror, ja volvo och elefanter i mina ögon har en del gemensamt.
Ser ni likheten?


Speciellt band till de här två grå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0