Myser i Rosa

Idag är verkligen en riktig mysdag. Regnet smattrar mot takfönstret och det blir mörkt inom hus eftersom solen inte kan bryta sig igenom de mörka molnen. En sån dag man får (om man inte jobbar/går i skolan förstås) ligga och läsa bok i flera timmar, kolla på film, fika en gång för mycket, läsa tidning, baka eller småplocka bland sina grejer, utan att behöva känna dåligt samvete över det. Jag har redan hunnit göra två av de ovanstående och har lite lust att baka något gott senare idag. Det var ju väldigt passande att jag köpte en rosa mysdress igår, så idag ska jag ha på mig den heeeela dagen! (undantag om jag måste, vilket jag nog bör, gå utanför dörren.)


Idag myser jag i rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0