Påskmys

Har haft en annorlunda och varienrande påsk på Öland i år. Det började med blåst och SNÖ?! Kommer inte ihåg sist det var snö i stugan under påsken... Middag hos far- och morföräldrarna och massa mys. På söndag sprack det upp, det blev blå himmel och sol. En skön, efterlängtad vårdag med trädgårdsarbete och korvlunch med fika. Vad jag längtat efter detta! Jag får ofta ett harmoniskt lugn i kroppen när jag varit på min paradis ö ett par dar. Påskhelgen avslutades i Bergkvara med goda middagar och träff med delar av den släkten. En riktigt släkt -och middagshelg blev det, så härligt!


Påskharen var på chokladpengarna jag fick i påskägget


Älskling gjorde en extra fin dukning, kreativitet och
fantasi sprutar ur öronen på honom! haha


Lucas var redo att flyga iväg med påskakärringarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0