Sommar & Sjuk

Det är tråkigt att man måste komma ihåg den här sommaren som "sommaren då jag var sjuk", men man kan ju inte hjälpa att man blir det. Tredje dagen sängliggande (har faktiskt orkat sitta upp och kollat lite OS också), men nu börjar jag bli trött på det här. Tur att penicillin finns, för jag tror att tack vare det börjar jag ändå gå mot det bättre.
 
Jag har hunnit tänka en del när jag legat här (då jag inte sovit) på min sommar och de intryck jag fått. Jag har haft en väldigt bra sommar, varit på en underbar resa i Spanien och haft det bästa sommarjobb jag nånsin haft. Där i postbilen hinner man också tänka en del och ta del av väldigt mycket. Radion har funnits väldigt länge, men det måste vara en av de bästa uppfinningar genom tiderna. Jag har aldrig uppskattat den som jag gör nu. Det finns så mycket kunskap och lärdom att hämta, bara man är villig att lyssna och ta del av det. Ibland kan man behöva förvalat och tolka på sitt eget sätt, men det finns bara du väljer rätt kanal vid rätt tillfälle. Jag hoppas jag ska kunna dela med mig av lite radio-kunskap i en mix med egna tankar, men vågar inte hoppas på för mycket. Den här senaste bloggtorkan har ju varit ganska lång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0