Händelserik Helg

Min två efterlängtade vänner har varit här på besök, över ett halvår sen vi sågs sist. Tänk vad tiden går fort, minns fortfarande vår första tid tillsammans i ettan på gymnasiet. Många härliga minnen från den tiden och denna helgen skapade vi ännu fler.
 
De kom på lördagen och vi förfestade lite hemma hos mig innan Elins kompis kom och hämtade oss med bil (lyx!!) till det vi trodde var en "hemmafest", men visade sig vara en flådig lokafest med öppen bar och massa gott tilltugg. Vilken kväll (eller ja natt) det blev. Från nio på kvällen till fyra på morgonen, då började vi vandra hem och somnade bums runt fem. 
 
Dagen efter mådde man väl mindre bra, men det var det lätt värt. Bästa festen i Uppsala sen jag kom hit, helt klart! Önskar jag kunde tacka han som ordnat allt, tyvärr har jag bara ett namn att gå på. Filip tack!
 
 
 
 
 
 
Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0