Extrem

Har ni någonsin dagar då ni är extrema? Oftast är man nog extremt deppig eller extremt negativ för man har en dålig dag. För mig är det annorlunda, i alla fall idag.

Idag har jag varit extremt glad, positiv och motiverad. Men även extremt trött, skör och känslig. Det behöver inte vara negativa extrem-dagar, utan dagar då jag tänker, analyserar och planerar lite mer än vanligt, med andra ord för mycket.

Men eftersom jag nu är extremt trött ikväll, tänker jag sova och låta det gå över. I morgon är en ny dag med nya möjligheter och inget mer än din inställning kan förstöra den. Tänk positivt och se det från den ljusa sidan, då är den inte längre mörk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0