I'm turning 20

Det kändes lite konstigt att fylla 20. Det gick inte riktigt in, men idag känns det mer verkligt. Min födelsedag började med sång och frukost på sängen, kollade film och låg kvar extra länge. Det blev sedan en liten stan-runda och systemet. Tänkte på min fina vän Elin när jag valde mitt första köp som var en Khalua. Det blev middag med familjen + Anton och sedan till KM. Jag blev chockat överraskad när Elin dök upp på KM. Jag trodde jag drömde, men där var hon efter 5 månader ifrån varandra. Jag kunde inte ha fått en bättre present! Var hemma runt två och mycket nöjd med min dag somnade jag gott i min säng. Tack alla för gratulationerna och presenterna. Vår födelsedagsvecka fortsätter och idag är det Celines tur.



Fina skalet jag fick av älsklingen

Tackar Rasmus för blommorna!
Grattiskort fr älski

Massa fina texter, teckning och bilder från systrarna.
Pengar och grattiskort, tack alla!

Riktigt bra födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0