4 Dagar Kvar

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera på sistone och det beror på mycket. Det har hänt mycket här och med mig. Efter lite övervägande bestämde jag och Anton oss för att lämna detta ställe. På lördag åker vi istället till Val Thorens för att möta upp två kompisar. Hur länge vi stannar är lite oklart och om vi kommer jobba eller bara semestra vet vi inte heller än.

Det är en liten härlig känsla också att inte veta hur det kommer bli, men samtidigt läskig. Det ska hur som helst bli väldigt skönt och kul att åka dit. 4 dagar kvar, inte långt nu!

Annars mår jag sådär just nu, har åkt på ett rejällt virus och när jag kom hem från backen idag somnade jag. När jag vaknade hade jag ont i hela kroppen. Jag har försökt bota smärtan med panodil, men det fungerade bara ett tag.

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från igår som var en fantastisk dag! (Det var det även idag och kommer vara hela veckan!!!) Men eftersom Internet är sämst gick det inte alls... Försöker vid senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Markus

Hej!

Sökte lite på nätet efter skidorten Flaine så stötte jag på din blogg. Jag funderar på att åka dit med min familj(har små barn). Är det något ställe ni kan rekommendera? Fast ni ska lämna orten.. Vi är ute efter ett väldigt lugnt barnvänligt ställe. Kan ni rekommendera något hotell att bo på? Vi vill bo så centralt det bara går. Vi skulle vilja ha balkong ut mot det som ser ut som ett litet "snötorg". Alltså att man direkt kan komma ut till en liten pulkabacka.. Vet du om det finns något hotell så nära?

Hade blivit jätte glad om du kunde svara på detta. Du kan svara till min mail adress: [email protected]



Skoj med Val Thorens.. Gå till hotellet Tango, de brukar söka extra personal..



mvh

Markus Millbourn

2012-01-12 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0