Härlig dag

Ställde faktiskt klockan idag och tänkte göra något bra av dagen, vilket blev en också. Jag stressade ingenting och var en kvart tidig till bussen (vad har hänt med gamla Sarah som alltid blir sen?!). Bussen tog mig till Bergkvara, där Mr A väntade. En skön dag med efterlängtad caesarsallad, chokladbollar och film.

Nu är han på träning medan jag underhåller mitt socialamedialiv och försöker att inte trycka något fel på datorn. Förstår inte detta med två skärmar och för snabba datorer, råkar man komma åt nått ploppar det upp massa grejer! Väldigt irriterande... Men jag är nöjd, mycket nöjd över denna dag. Plus i kanten är att de ringde och frågande om jag ville jobba imorn. Klart jag vill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0