Pick Nick i solen

Igår var det sittning, vilket var lite speciellt men kul. Däremot mådde man sådär idag när vi blev väckta av Mattias runt halv ett och vi skulle vara i backen om 35 min. Det var bara att slita sig upp, klä sig och ut i backen. Pick nicken bestod av ett långbord av snön, där det erbjöds hamburgare, korv, godis, kex, frukt, läsk och öl såklart. Riktigt härligt var det att sitta där och glassa i solen, det bärnner lite i kinderna även ikväll.

Vi blev sittande där ett tag, innan vi begav oss ut i backarna för att åka lite. Oskar lurade ut mig i en svart, isig, riktigt hemsk backe. Jag trodde jag skulle bryta ihop och lägga mig mitt i backen och börja gråta, men jag tog mig ner tillslut. Jag fick åka två bra åk innan vi var hemma, så ska nog våga mig ut igen. Har börjat få sån grym träningsvärk i benen, känns att man inte brukar träna hemma... Ikväll blir det (förhoppningsvis) ganska lugnt, med lite god mat och trevligt sällskap. Alltid lika kul att inte veta vad som händer ikväll, i morgon eller nästa vecka. Inte ofta jag känner så och bara flyter med, men jag njuter av att inte tänka och bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0