Vardag igen

Hade nog en av de svåraste starterna på dagen på länge! Klockan ringer vid sju och jag kan verkligen inte ta mig upp. Tur att jag ställt två alarm plus att Anton ställt ett åt mig på sin mobil.

Vid åtta kom jag äntligen upp efter fjärde alarmet. Tänkte att en dusch och frukost skulle pigga upp mig, men nej. Påklädd och klar kröp jag ner under täcket ett tag till. Vid kvart i nio, fick jag med mig Anton upp och han skjutsade mig till bussen. Lite kyla måste jag ju piggna till av! Ne... halv sov hela timmen hem och var fortfarande trött när jag vaknade.

Det räckte inte heller med promenad från bussen och hem, eller lunch. Det sista jag nu gjort är att ha ätit frukt, men än har det inte gett något resultat...

Det är väl bara att åka iväg till jobbet och tänka på massa annat så jag glömmer tröttheten. Det är vad jag tänker göra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0