Festfin...

Alltid så svårt att bestämma sig för vad man ska sätta på sig när man ska ut... Det ska kännas skönt, vara snyggt, praktiskt och ändå det där lilla extra. Sedan ska det ju kännas rätt för just den här kvällen och passa med det sminket man har lust för att sminka. Ja som sagt alltid lika svårt och i slutänden, vem bryr sig? Ingen. Håret har jag däremot aldrig några problem med. Tycker det är så tråkigt att fixa håret så det blir som det blir efter jag bortsta och spryat lite, ev kan jag slå till med att platta (men eftersom mina närmaste oftast tycker jag är snyggare i "vanligt" och "naturligt" har jag lagt den åt sidan för ett tag). Har köpt en ny sminkborste så idag kommer tiden läggas på sminket, såååå roligt. Det ska bli intressant att se hur bra den är, med tanke på priset hoppas jag den är j*vligt bra! Nu har jag nog bestämt mig: nya, rosa toppen och favorit, höga jeansen och till den en snygg sminkning, samt höga skor. Perfekt!

White blending brush #117 -245kr


Det blir nog bra!
Rosa topp, Aima -299Kr
Svarta jeans, Cheap monday, Kompaniet

Kommentarer
Postat av: linda

hey, jag har smidigt en del småplaner för 20 årsfesten. :) snart hemma sötnos!!

2012-03-05 @ 09:37:34
URL: http://malmlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0