Många fester och firande

Det är en del fest och firande just nu. Det är 20åringar, valborgfirande, snart studenter och sen där emellan blir det myshäng på uteserveringar och hos folk. Igår blev det middag med mina underbara vänner på Thai Silk, där vi stannde tills de stängde. Detta kallas väl att leva livet? Jag försöker undvika affärer så gott jag kan, men ibland går det inte! Blev faktiskt en tröja igår, super fin och något för dyr... Den vita kavajen ska jag däremot lämna tillbaka, vilket får mitt samvete att må mycket bättre!

Julia, Tilda och Linda på L's 20årskalas/fest

E
Till grillmiddan, sallad och tzatziki!

Valborgfirande

Ännu en kväll, du och jag<3

Det var ganska lång kö till Vallen

Härliga minnen i många bilder!
"Det är aldrig försent att skapa minnen för livet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0