Prickar av punk efter punk

Övnings-"seminarium"-lektion i språkkursen gjort, språkprojektet skrivet och förbereder inför redovisning, förberedande reflektion snart klarskriven till semenariumet i klimatkursen och ikväll ska jag jobba på Kalmar nation, ska bli kul och lite nervöst. Utöver detta har jag hunnit med att tvätta, laga matlådor, handlat (bl.a. inför godisbak jag ska göra i morgon), börjat packa till hemresan på fredag och sist men inte minst börjat kolla på vad jag ska göra till hösten. Jag har också fått en ny liten vän i min lägenhet, en radio. Jag har glömt hur mycket sällskap en radio gör. 
Min nya kompis, ser ut som en liten star wars robot
 
Gårdagens matlagning -Broccoli och baconpaj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0