Varför göra det svårt?

"Varför göra det svårt när man kan göra det enkelt?" Verkligen dagens mening på två olika sätt.
 
Tycker inte om känslan när man inte kommer någonstans, när det känns som man trampar vatten. Idag har jag försökt komma någonstans, men hela tiden känns det som bromsklossar och motgångar. I dessa studer vill jag hem till Kalmar, krypa ner i sängen och se en film. Tyvärr kan jag ju inte det, för när jag väl måste gå upp ur sängen kvarstår problemet och då är det troligtvis ännu värre. Fick bli en promenad istället, frisk luft och motion är aldrig fel. Tillbaka till verkligheten och med mer ork för att fortsätta plugga.
 
Uppsala slott och botanska trädgården framför.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0