Helgens händelser

Mycket har hänt under denna helg. Den har känts jättelång, men ändå har det gått väldigt fort. I fredags kom mina fina vänner Linda och Amanda. Vi åt lite ost, kex, vindruvor, melon och vitt vin, innan vi begav oss tillsammans med de andra brudarna till en restaurang med sushi och kinamats buffé. Supergott och proppmätt blev man! Efterrätt/Kaffe blev det hos mig i form av Hot Shot, dvs Galliano med kaffe och grädde. På lördagen blev det storfrukost och sedan stan. Mycket shopping och det sved lite i plånboken måste jag erkänna... Till lördagsmiddag blev det min favorit-kycklingrätt och sedan kom de andra tjejera för att fira min inflyttning i lägenheten. Totalt 9 stycket var vi och det fick väl precis plats. En händelserik utgång och sent i säng resulterade i en seg och skön slappdag. Vi hann med mat på stan innan Amanda och Linda tog tåget mot Arlanda. 
 
En helg som gav en fattigare plånbok, men betydligt rikare i minnen. Skratt och galenheter, som alltid med dessa två, hahaha. Var som vanligt jobbigt att säga hejdå och ännu jobbigare att inse att man nu måste tillbaka till verkligheten. Plugg hela den kommande veckan, för om en vecka är det tenta.
 
 
 
 
Hot shot
Galliano+ kaffe + gräddtopping
 
Storfrukost
 
 
 
Så kul! På ställer vi drack latte,
fanns en toa med två toaletter bredvid varann, haha.
 
Lördagskvällen bestod av shots i fina skiftande färger.
 
Nån kom inte längre än innanför dörren innan hon somnade och sov så här HELA NATTEN, hahaha.
 
Trötta tjejor
 
En underbar helg med dessa två
som man aldrig kan ha tråkigt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0