Redo för nästa steg

"Ur allting ont kommer något gott" brukar man säga. Efter alla vägar man valt att ta och sedan gått, så kommer det alltid ett nytt vägskäl. Jag tror jag står där nu. Sista veckan på den här skolperioden, nästa vecka börjar en ny och kanske tar det en helt ny vändning. Det återstår att se. 
 
I morgon är det min första tenta, en tenta i ett ämne jag inte är ett dugg intresse av (ev 1/6 är ganska kul). Jag känner mig ändå ganska förberedd, men det gjorde jag inför duggan i matte också och den gick ju som den gick... Inga deppiga miner eller tillbaka blickar på något dåligt, nu ser jag framåt och hoppas på det bästa i morgon. Jag kan ju inte göra mer än mitt bästa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0