Tentavecka och systermys

Alla två tentor är skrivna och det firades med att Sofia kom upp. En mysig helg bara hon och jag, sova länge, äta god mat, kolla film, gå på stan och helt enkelt bara va. Vi behövde det båda tror jag. Grädden på moset blev det fina vädret, blå himmel, strålande sol och sådär uppfriskande kallt runt nollan. 
 
"Som bara hon och jag kan, som vi alltid gjort oavsett om vi varit genom skiten eller lyckan så skrattar vi. Först åt den konstiga formuleringen, sen åt att vi skrattar så länge och sen skrattar vi nästan i ren panik för att vi inte kan sluta skratta"
 
Ur sommarpratarna på P1, som vi hörde i somras och inget kan passa bättre in på hos.
 
Min fina syster<3
 
Uppsala domkyrka - Nordens största!
 
Väldigt vackert.
 
S&S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0