Flytt del 2

Flytt del 1 var när jag flyttade upp hit till Uppsala. Idag började flytt del 2, dvs flyttat ut ur mitt rum. Uppstigning klockan sju (efter en gasque var det riktigt tungt... men gick bra), gjorde mig i ordning, packade och städade. Vid nio hälpte Mats mig med det sista och vi åkte sedan till min blivande lägenhet. Problemet är bara att den inte är klar än. Efter ett himla schå med alla mina saker så fick jag tillslut in allt i J&T's lägenhet, som min lägenhet är avstyckad från (av?). Då kom belöningen: kaffe i solen på deras balkong, UNDERBART! Där hade jag kunnat sitta hela eftermiddagen, men var tvungen att flytta vidare en del av mina saker till Julias rum. Här ska jag nu bo i två nätter, sen förhoppningsvis ska jag kunna bo i rummet i min (smaka på ordet MIIINN) lägenhet. Flytten avslutas sista helgen i september, längtar. 
 

På J&T's balkong, <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0