Funderingar om programmet

Jag har känt mig ganska tveksam ang det här programmet, om den passar mig, om jag klarar det och om jag vill gå det här. Förra veckan var full av blandade känslor. Eftersom allt var nytt, jag kände ingen och kursen kändes sådär (är ju mitt andraval jag går). Vi hade också en progrminformation förra veckan som inte gjorde det bättre... När jag kom ut från den kände jag bara för att packa väskan och åka hem, medans alla andra kom ut förväntansfulla.
 
Idag däremot hade vi vår första föreläsning/lektion i "Intruduktion mijö- och vattenteknik" (som också var den enda lektionen idag). När den var slut kände jag faktiskt för första gången att det kan bli riktigt kul att läsa den här kursen. Så jag ska ge det här programmet en chans. Fram till jul ska jag ge järnet och försöka göra mitt bästa, sen  får jag se hur det känns och blir. Jag ska ju inte gå något jag blir olycklig av, men jag kan heller inte säga att det inte passar innan jag försökt. Plugga vill jag och plugga ska jag, sen ska jag ha dunder kul vid sidan av studierna också!


Påväg mot enda lektionen,
Willy skulle med och överlämnas till nästa person i klassen!
 

Dagens lunch: Sallad med tonfiskröra
 
Dagens efterrätt: Choklad-vanlij-chokladsås-glass
med kladdkaksbitar och kaffe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0