Lördagsmys på stan, lägenhetsvisning & Ikea

Det har varit kulturnatt här i Uppsala, men jag upplevde den på dagen. Ännu en natt jag önskat jag kunnat sova längre, men icke. Blev en hel del fix och planering innan jag begav mig till stan. Fick se min se min lägenhet för första gången och jag blev glatt överraskad. Det kommer bli så perfekt! Centralt, litet, mysig och framförallt MITT. Ida och jag skulle sedan cykla till Ikea, men fastnade vid stånden på stan. Vi kunde inte motstå chokladbollsståndet och även en bok blev det för min del. På Ikea åt vi lunch-middag och hade lite mer grejer på cykeln med oss hem. Trevlig cykeltur och inte så lång som jag trodde. En lugn lördagskväll med kaffe och chokladboll fick avsluta dagen.
 
 
 
 



 

Kommentarer
Postat av: linda malm

nej men jisses vilken lyx och komma till ett stånd fullt med chokladbollar!

Svar: Ja visst är det, det var helt underbart! :D
SarahCarlström

2012-09-09 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0