Resa till hem nr..

..ja vilket nummer ska jag kalla det? Lite svårt det där med att säga "resa hem" när man numera har fyra stycken... Har i alla fall kommit hem till huset på Åland och det känns ännu mera hemma när mamma och pappa är här. Konstig känsla att inte ha sett dom på en månad, tiden har gått fort! 
 
Resan började i morse på cykel till busshållsplatsen. Därifrån åkte jag buss till Kappellskär och färja över till Mariehamn. Pappa hämtade mig och innan vi åkte till huset tog vi en sväng förbi ölbryggeriet. Nöjd och glad togs jag emot av mamma vid huset. God mat, snacks, ålänsk öl, tv och sällskap förgyllde min kväll. Äntligen hemma!
 
På bussen
Nöjd tjej hos mamma och pappa.
Stallhagens ljusa öl -bästa ölen jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0