Sensommar. Skolan. Stan.

Helt plötsligt försvann hösten och fram kom solen med dess värme. Roligt sammansträffande att vi gick igenom hur mycket medeltemperaturen stigit de senaste åren, idag på Intro-kursen. Det känns som skolan drog igång på allvar idag och det är både härligt och ångestladdat. Efter skolan begav jag mig  till Studentbokhandeln för att köpa matteböckerna, lagom kul att lägga 1000 spänn på det... Tur vi ska använda dom under flera kurser, då känns det mer  användbart och värt att köpa. Mötte sedan upp Julia i stan för fika och klännings-letande, inte det lättaste att hitta en minst knä-lång klänning... Dresscode för Nationsgasquen på fredag, men efter mycket letande hittade jag tillslut en som jag känner mig nöjd med.
 
Fikamys med Julia
 



Nu ska jag och min sambo sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0