Sköna dagar på HavsVidden

 Jag vill inte att det ska vara söndag redan!! Kunde jag inte bara fått EN DAG TILL??? Fördelen med att dagarna går är att jag kommer närmre min hemresa till Kalmar. Det är nog bra att jag inte varit hemma under den här första tiden, då hade jag nog aldrig stannat kvar i Uppsala. När jag tittar tilbaka och inser vilken mess det varit fattar jag inte hur jag klarade det. Jag har fixat det, jag har kommit fram till nya slutsatser, jag har upptäck att det jag haft noll intresse för faktiskt kan vara intressant och farmförallt vet jag kanske lite mer nu vad jag vill. Något jag kommer bära med mig i framtiden vart jag än är och vad jag än gör är att "livet är inte ljusare på andra sidan". Har jag bara det i tanken så går allt, för allt går om man vill. Lite härliga bilder från min vistelse på Åland kommer här. 
 
 
Slappa sköna dagar
 
Stalhagens skördeöl
Underbara sängar<3
Jacuzzi-bad
Middag på restaurang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0