SOVA

Känslan att gå runt och vara trött jämt är jättejobbig! Nu har man dock börjat vänja sig. Igår var en riktigt skön dag, jag och Julia åkte hem till henne, bakade kladdkaka, pratade och tog det lugn. Vi cyklade sedan till mig och åt middag innan vi begav oss till Ångström för att spela spel och umgås med faddrarna (går 2:a året). Min "skalmanklocka" ringde sedan vid halv tio och sa att det var dags att hem och sova, men somnade ändå inte förän elva...
 
Varje morgon vill jag bara somna om, idag lite för mycket och försov mig 20 min. Hatar att stressa, men jag kom fram i tid efter mitt härliga, långa cykelpass som alltid avslutas med polacksbacken... Hade sista matteproppen (matte-repetitions-lektion) idag. Igår hade vi första föreläsningen i Mattebas kursen, det ska bli spännande att se hur det här går. Lite orolig är jag allt! 
 
 

Julia krigsmålad i vårt programs färger (haft klassolympiad) 
 
Kladdkaka och glass
 
Halvvägs upp i Polacksbacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0