En Syster som Du

Dagen började på bästa sätt, fast att jag fått urusel och alldeles för lite sömn. Tänk vad ett samtal med syster kan göra.
 
"En syster är en person som sträcker sig
efter din hand och rör ditt hjärta".
 
 
 
En syster är en bästa vän,
en partner och familjemedlem.
Ingen känner mig så bra som du,
för du har varit med från början till slut.
Vårt förtroendeband är starkare än något annat,
och du finns vid min sida oavsett avstånd.
Du är ett stöd när vägen känns tung och svår,
och du ger vägledning och kloka råd.
Vi har delat gläjde och underbara stunder,
och skapat fantastiska minnen för livet.
Du är en del av mig som jag av dig,
och inget får någonsin skilja oss åt. 
Livet är till för att levas,
och med dig kan jag leva det fullt ut.  
Du finns alltid med mig i mitt hjärta,
men idag saknar jag dig lite extra.
Är glad att du finns,
fina, vackra syster Sofia. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0