Hemska 8-föreläsningar

Tycker verkligen inte om 8-föreläsningar!! Måste gå upp FÖR tidigt, sedan är svårt att äta tillräcklig frukost så tidigt. Sen får man skynda till Eko (skolan) för att precis hinna in till föreläsningen. Igår  var det detsutom plugg till kl fem, med några 20-45 min pauser. Helt trött i huvudet tog jag på mig skorna för en timmes powerwalk i... REGNET?! Varför verkar Uppsala vara som ett Växjö/Göteborgs-hål, d.v.s. regnar jämt. Dessutom glömde jag ju kepsen hos Julia och fick sätta på min linser för att se nått. Jaja, kvällen blev ganska bra, god mat och ett serieavsnitt, samt lite plugg och tidigt i säng. För gissa en gång, idag har jag 8-föreläsning! Och regnar...
 
Ni har säkert hört om översvämningarna i Uppsala, d
e små prickarna i vattnet är bryggpålarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0