Nya energi i Nya kläder

Varit ute på en långpromenad i solen och sedan lyssnat på P4 Kalmar undertiden jag lagat middag. Nu är äntligen Moussakan i ugnen och ett berg av disk väntar, men först måste jag vila lite för är helt slut! (Haha delvis för att jag motionerat, men mest pga matlagningen tror jag). 
 
Fick jackan, byxorna och skorna i påskpresent av
världens snällaste mamma & pappa!
 
Utforskat nya områden idag, Stadsskogen!
 
Lite av en utmaing att ta sig fram i ett område man inte känner till i plask, vatten och is. Men solen värmde och himmel klarblå, gav massa energi.
 
Ser ni slottet som syns över alla husen? 
 
 
Trött men nöjd tjej, längtar efter att bli fullt frisk så man orkar ut och springa snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0