Påskveckan hemma

En vecka hemma med massa påskfirande och slappdagar, riktigt skönt! Har hunnit vara både på Öland och i Bergkvara, fast att jag legat hemma sjuk flera av mina lediga dagar tråkigt nog. Solen har tittat fram ibland, men ruskigt kallt har det varit. På Långfredagen kunde man nästa undra om det inte var Juldagen i december pga. allt snöande. Igår kom jag tillbaka till Uppsala efter att ha åkt buss från Kalmar till Stockholm och sedan tåg därifrån, somnade helt utmattad vid ett då jag äntligen fick lägga mig i sängen. 
 
Sofia räddar en mus från Charlie, den är lite söt ändå.
 
Är det Långfredagen eller Juldagen?
 
Spel
 
Kortspel i Bergkvara och vinnaren vann med utklassande poäng! hehe
 
Började näst sista dagen med ett dopp och bokläsning under en klarblå himmel och solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0