Ta vara på dagen

Ny dag nya möjligheter och jag börjar med bästa målet på dagen, frukost!
 
Ta vara på dagen och lev varje minut,
för livet går i direktsänning och kan inte gå i repris.
 
 
 
Det är redan fredag, vart försvann veckan? Kanske gick det så fort för att vi började på en tisdag. Idag, förutom att gå på föreläsning och läsa/plugga ikapp lite som jag lagt på hyllan, så måste jag köpa nya blommor. När jag var hemma under påsken dog två av tre... En ut av de två har jag redan slängt, den andra har jag fortfarande hopp om ska leva upp. Tyvärr tror jag redan det är försent så kanske lika bra jag köper två nya, men att lägga 60-100 kr på två nya blommor känns som en riktig ovärd investering. Samtidigt kan jag tänka som pappa och räkna ut timanvändningen på dom och på minst 2 månader så blir timkostnaden inte särsklit mycket. Lika bra jag går och köper dom, så jag slipper tänka på det mer. Då kommer ju nästa fråga, vilken blomma? Vilken färg? Hm... Kanske borde ta med mig ett smakråd.
(Julia kan du ta dig från Stockholm och komma till mig snart?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0