Dag 6 - Sista dagen i paradiset

Jag kan inte fatta att det är sista dagen. Den här veckan har gått så fort och det känns som jag bara varit här i 3 dagar. I morgon är det exakt en vecka sen vi kom till hotellet och först idag upptäckte vi en tredje pool på området. Jag hade velat ha en dag till i detta paradis, men det får kanske bli en annan gång. Vi njöt och insöp alla intryck av allt vi kommit att lära känna om detta hotell. Människorna här är så trevliga, havet är så turkost och fint som drömmen om paradiset är. Parasolen på stranden har tak av halmstå (eller ja egentligen palmstå) och det finns så många valmöjligheter att du har svårt att välja. Jag kommer aldrig glömma det här stället och kanske jag någon gång kommer tillbaka. I morgon bär det av mot Mazatlan, vi mellanlandar i Mexico City och väntas inte vara framme förrän fram mot kvällen. Det ska bli spännande att se vad det hotellet och området har att erbjuda. Några har sagt att det inte är lika fint hav där som här, men att det ska vara mindre turistiskt och mer mexikanskt, men vi får väl se. Öppen för nya intryck och med liten kritisk syn (som alltid när alla kommer till nya ställen, efter 1,5 månad som receptionist lär man sig en hel del om gäster), så möter vi en ny stad med nya upplevelser.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0