Fågelkvitter och solenergi

Vädrade min lägenhet igår och det var så underbart att höra fågelkvitter, våren är påväg! Skulle sedan gå och handla under tiden tvätten skulle bli klar. Slutade med en långpromenad och hann inte med att handla, fick bli en extra promenad till affären senare istället. Alla blir så glada och människor verkar lyckligare så fort solen kommer fram. Kom på mig själv att gå runt och le på min promenad. Jag saknar dock att kunna gå längs havet och Stensöskogen, sedan att kunna sitta ute i trädgården. Här blir det till att ta en promenad med hörlurar i för att slippa höra trafiken, sitta bland massa folk och trängast på de platser solen når. Inte samma sak, men det går. Hade en kaotisk kväll igår, men vaknade idag med ett något större leende än i går. Dessutom fick vi bra feedback i skolan idag, vilket gjorde dagen ännu bättre. Känner solens energi spridas i mig som skapar en form av lycka. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0