Intensiv vecka skruvas upp

Väldigt intensiv vecka och nästa kommer skruvas upp ännu lite till. I morgon är det Melodifestivalen deltävling 2 och vill man se en minut av varje bidrag så kan man göra det HÄR (dock begränsad tid som jag skrivit innan). 
 
Annat som hänt i veckan är att mina underbara tjejor firade mig i tisdag med att bjuda på restaurang och gav mig fina (och användabara) presenter. De ska invigas i morgon då de kommer över på lite mingel innan de ska vidare på sittning (för miljö- och vattenteknik- ingenjörerna). Maja däremot stannar och kollar Mello med mig, så en lördag att se fram emot med andra ord! 
 
Min tur att ha "födelsedagskronan" 
 
Köpt tulpaner för att få lite vårkänlsa
(men snön och blåsten utanför förstör känslan tyvärr..)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0