Skitkyla! Va tacksam...

Jag vill inte ha mer snö och kyla!! Vet att det bara är januari och att snö kan komma ända in i mitten av februari, men i alla fall. Förutom att man inte kan cykla eller ta sig hem med tåg och flyg, så blir det jobbigare att andas vid ansträngning! I dessa lägen tycker jag om klimatförändring och att det blir varmare på jorden. Sen kom jag och tänka på Australien och alla bränder... Där är det över 40 grader varmt, med andra ord outhärdligt att gå ut. Jämför jag med det så är mina problem ingenting, så jag ska vara tacksam. Tacksam att jag lever i ett land som kommer vara beboligt om 50 år, där jag kommer sakna snön och den här kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0