Det sköna livet

Var hemma i helgen och njöt av det sköna livet hemma. Tyvärr ville inte solen titta fram och det blåste förjävligt (jag som skulle sitta i trädgården nu när jag väl hade en trädgård att sitta i..). I lördags var det  Melodifestivalfinal och det kan inte firas på något annat sätt än hemma med familjen. Sen fick jag en bonus, Anton, som gjorde mig extra glad. Robin Stjernberg som vann med låter You, tyckte jag var en värdig vinnare och hoppas han klarar sig bra i Eurovision-semin i Malmö. 
 
I söndags flög jag tillbaka till Uppsala och mötte solen på måndagen. Efter att ha suttit och pluggat till klockan 12 gick jag bara hem och lämnade väskan för att sedan ta en promenad i det fina vädret. Har äntligen hittat mitt favoritställe utomhus i solen. Jag satte mig där och somnade nästan. Så underbart att kunna sitta i solen, i lugnet och utan massa trafikljud. 
 
Hemma i köket minglade jag och Josefine medans vi hjälpte mamma med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0