Home sweet home!

Efter att ha suttit på nålar och varit nervös över att missa första bussen (som jag hann med och var i tid) och sedan kollat så jag var på rätt tåg(, rätt språr, åt rätt håll och rätt avgångstid) rullade det mot Stockholms central. Tåget var i tid och jag kom precis lagom till att gå ombord på Silverlinjsbussen och fick dessutom 2 platser för mig sjäv (bonus!!). Bussresan gick bra, förutom att det var svinkallt att promenera runt i bara nylonstrumpbyxor i pausen i Ringarum... Var i Kalmar som beräknat och Anton kom och hämtade mig. Förutom att han tagit den enda demobilen med sommardäck som han dessutom kom på att han själv bytt däck på, så gick sista 5 min i bil bra. 
 
Äntligen hemma hos mamma! Hon lagar god mat åt mig och vi har varit på biltuné (vilket är ett måste). Jag har fått mitt efterlängtade fredag- och lördagsmys. Festa är kul, men myskväll med familjen och älsklingen slår lite högre. Varit och hälsat på Anton på Liljas två dagar i rad nu, är invigning och massa jippon. Ganska kul och galet mycket folk! Förstår inte hur det kan vara så många som köper bil hela tiden? Men tur är ju det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0