Skön & nyttig lördag

Igår fick jag uppleva min första lördagkväll pluggandes på Geo. Mina civilingenjörspluggande vänner hade tenta på morgonen, sedan har de på måndag och onsdag de andra två tentorna. Jag är sååå glad att jag hoppade av och slipper plugga på något så tråkigt som matte, biologi och ekologi (fast jag hade aldrig tänkt gå vårterminen, så de två sista ämnerna hade jag aldrig tänkt läsa i alla fall). Själv hade jag en riktigt skön lördag, grovstädade och tog en promenad i solen för att sedan sätta mig på min favoritplats (som tyvärr flera har hittat till). Det var underbart att ha tiden att sitta i solen och läsa en skönlitterär roman. Lördagen avslutade som sagt på Geo med mina tjejer som måste blivit lite knäppa av allt pluggande tror jag, Julia och Hanna köpte varsin basilikakruka till lördagsgodis?! Ja något måste slagit fel... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0