Projekt -garaget del 2

Har nu gjort klart rummet i källaren och garaget, med hjälp av familjen såklart. Fast det var mindre kul i lördags när jag stod där själv och skulle lyfta en låda då gick nageln av, sen skulle jag flytta tavlorna då knäckte jag min favorit-plugg-spegel och ska då bara ställa mig lite bättre och välter golvlampan som slår i golvet och glödlampan krossas. Då, bröt jag ihop. Det är kul men inte enkelt med projekt... Mamma och pappa kom och räddade mig med lunch, fika och sopade upp åt mig. Mina föräldrar är verkligen bäst!
 
Lördagskvällen betod av 25årsfest för Sanna firades. Mycket trevligt med god mat. 
  
 
Bästa platsen för frukost när solen skiner
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0