Rivstart

Rivstartat träningen nu! Köpte gymkortet för en månad sen men använde det för första gången igår. Det var jag och tre till i hela lokalen och det fanns bemaning på plats så jag kunde fråga om allt, bland annat hur alla maskiner fungerar. Det var väldans vad modert det ska vara nu. Jag uppskattar däremot fläkten som sätter igång när man använder crosstrainern, så man slipper ha rinnande svettdroppar i ögonen och glasögonen sitter kvar på sin plats på näsan. Ikväll blir det grillmys och sedan åker jag och A mot Kalmar. Så inget mer gym denna vecka men kanske någon löpning i skogen och promenader. Inget slår motion i friskaluften. 
 
Lyckades dock möta det här i helgen, hela friskis & svettis-gänget...
Se upp söndagar runt 15-16tiden.
 
Woop woop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0