22-årsfirande

Fick en fin och minnesvärd födelsedag. Lovisa överraskade mig på morgonen med sång och frukost på sängen. Det har sina fördelar med att ha en granne med nyckel in till sin lägenhet. Dagen fortsatte med en lång, skön sovmorgon och sedan en stor och god frukost. På kvällen åt vi hemmagjord pizza och jag bjöd på chokladfudgetårta till efterrätt samt två drinkar, Mojito och  Lennart eller "Tema Show" som jag lärt mig att den heter från början. Vi såg Mello (som nu äntligen har börjat!!) och körde Melloquiz, vilket jag och Sebbe vann. Det blev en sen kväll, men väldigt lyckad. Tack alla  för att ni uppvaktade mig på min dag <3
 
Frukost på sängen!
 
Hemmagjord pizza hos Emelie
 
 
Bubbel i glaset och Mello-röstning
 
Efterfest
 
Min fina klänning<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0