Sparar och utgifterna blir fler..

Är trött på att vara sjuk och seg och inte orka något. Sånna här dagar längtar jag efter att kunna ringa mamma och få klaga på livet. Men just nu är hon och njuter i Italien, vissa har det bra! (fast det tycker jag hon är värd min fina mamma.) 
 
Har även varit och storhandlat för första gången sen jag flyttade till Ljungby. Jag och Lovisa tog bilen bort till City Gross och det blev en hel del. Har tänkt planera mina luncher och middagar bättre och laga massa matlådor. Blir så lätt att jag småhandlar på Willys varje dag eftersom det ligger precis under skolan. Väldigt smidigt, men också lite farligt för plånboken. Nu ska jag försöka hålla i pengarna och spara in för att kunna köpa mig något jag velat ha ett tag. Så kommer en sån rolig överraskning som mer papper och betalningskyldighet från Danska skatt och hyreshöjning. Vad fan?! SUCK.. jaja det löser sig. 
 
"Tack för kaffet!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0