25årsfirande för V

Har ju glömt berätta att jag varit på 25årsfirande i helgen och nästa vecka blir det ett till. I helgen som va firande vi Victoria och det var mycket trevligt (med vi menar jag min ljungbyfamilj plus någras respektive). Maten var helt underbart god. Kan aldrig bli fel med varm smörgåstårta och V inspirerade mig till att laga med champinjoner nästa gång. Det var supergott att ha i. Till efterrätt blev det limemarinerade jordgubbar med vitchokladmousse, H I M M E L S K T. Inte nog med det så blev vi bjudna på både vin, öl, avec, ost och kex. Kände mig riktigt bortskämd och egentligen skulle det ju vara tvärtom att Victoria skulle bli bortskämd. A och jag stannade ända till ett och satt och snackade life med Victoria och Jonathan. Ännu en trevlig lördagskväll som avslutades i deras sällskap.
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0