Första av Tre

Idag är det dags för att genomföra och bocka av en av examinationsdelarna. Skickade in min individuella rapport nu på morgonen och sen ska en presentation göras. Därefter har jag bara två examinationer kvar, en presentation i morgon och en tenta på fredag. Passande och bra (ironisk) har jag åkt på en förkyldning som nu spökar med mitt huvud, hals, muskler och bihålor. Som om detta inte vore nog känner jag av febern till och från också, suck! När denna vecka är slut ska jag tillbringa hela nästa vecka med att läsa böcker, ta promenader och njuta av att inte ha några måsten. Såååå skönt. En vecka ledigt är nog vad jag behöver för att bli frisk, men sen är det nya tag för nya kurser och utmaningar. Måste medge att fast livet inte alltid är enkelt är det en fantastisk gåva. 
 
Nu kör vi, 3 dagar kvar och det börjar med idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0