Hemmafix för en bättre vardag

Mitt bildflöde till datorn har varit dåligt senaste tiden därav även uppdatering av text (inte så kul att bara läsa).
Haft effektiva dagar i hemmet med städ, plugg, matlagning och tvätt. Har nu bunkrat upp med matlådor för hela månaden (nästan) och tur är väl det för jag har gjort något smått galet... Vilket inneburit att pengarna sinat fort på kortet.
 
Kaos i köket... det blir ofta så när man försöker multitaska
 
Min fina tvättmedelslåda, fina prylar gör allt mycket roligare och motiverande!
 
Pajen i ugnen. Lägg märke till mina nya, fina hemmatofflor ;)
 
Fem matlådor av pajen (som jag la i påsar för att ta mindre plats i frysen.
Fyra tacorullar även de i fyspåsar för att minska att ta plats.
 
 
 
Ibland gör man bara saker för att man vill, inte för att man borde...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0